Olive ascolane

Šo recepti es ieraudzīju Mārtiņa Rītiņa programmā. Viņš gan to nosauca par Fritatu, bet cik es zinu, tad Itālijā Fritata ir omlete. Drīzāk tā ir olive ascolane, bet tāda mājas recepte, jo ascolane taisa ar gaļas pildījumu. Bet vienalga, nosauc kā gribi, ir ļoti garšīgi! Šī  nav  diētiska recepte un ir ļoti laba kā uzkoda, ko pasniegt pie vīna.

0331
Ja olīves ir ar kauliņiem, tad kauliņus vajag izņemt ārā, bet es nopirku olīvas uzreiz bez kauliņeim.Katru olīvi ir jāpiepilda ar sieru, Es ņēmu mīksto kazas sieru un ar kulinārijas maisiņa palīdzību piepildīju. Sākumā gāja grūti un netīri, bet es uzķēru fīču! Olivi vajag it-kā uzmaukt uz uzgaļa (olīvei diezgan cieši ir jāsēž uz tā) un tad bez smuki un ātri var piepildīt un process vairs nešķiet tik ķēpīgs un bezgalīgs

0336

Tad katru olīvi apviļā miltos - tas darāms ļoti ātri kustinot šķīvīti. Olīvām jābūt noklātām ar miltiem pilnībā, savādāk cepot apvalks saplaisās.

0335

Tad katru olīvi apviļā sakultā olā. Un pēdējais etaps - apviļāt rīvmaizē, kas sajaukta kopā ar rīvētu Parmzāna sieru.
0334

Katliņā ielej olīveļļu un uzkarsē. Eļļas jābūt tik daudz, lai olīves pilnībā ir noklātas ar eļļu. Uzkarsētā eļļa nelielām porcijām saliek olīves un cep līdz brūnai kraukšķīgai garoziņai. Man tās bija kādas 30-40 sek. 

0332

1 komentārs:

Anonīms teica...

uuuuuuuuuuu...ku' labās !!!! olīvas jau pašas par sevi ir gardas , tik viena vaina tām , nevar " plikas " ēst un ēst , eļļainas tak par daudz ... bet šitā ...m m m