Jaunumi ))))

Mani pēdēja laika atklājumi

Šīs te jūras zāles, kas ļoti labi ka garšviela der gan pie zivīm, gan pie gaļas bumbiņām. Man īpaši negaršo jūras kāposti, bet šīs zālītes tās nemaz neatgādina. Pirmo reizi es tās pagaršoju pie Ilzes Jurkānes (nu jau domāju, ka var atklāt), kad strādaju pie grāmatas. Grāmata jau ir iznākusi (es gan vēl neesmu to redzējusi) un tajā bija paredzēta gaļas bumbiņu recepte, kur pa virsu ir tieši šīs jūras zāles. Ja sanāk iegriezties Stockmann veikalā vai Gemosā, tad noteikti šī lieta jānopērk un jāpagaršo! Tas ir neizsakāmi garšīgi!


Appetizer with salmon

Tā ir vienkārša uzkoda ar sieru, lasi un tam pašām jūras zālēm.


Un otrs - šokolādes uzpūtens. Mans pēdējais favorīts Nr1! Tas tiek gatavots no rūgtās šokolādēs ar pipariem. Es nezinu, vai to var salīdzināt ar seksu, bet tuvu tam ir! Man īpaši šajā desertā garšoja rozā pipari!

dessert

Recepte drīzumā būs bonappetit.lv lapā.

1 komentārs:

Endy teica...

mhhhh beautiful photos! they look tasty too!