Pavasaris klāt! Pavasaris klāt!

Nu jau beidzot pumpuri parādījās - vēl nedēļa un pirmās lapiņas jau noteikti parādīsies!
Arī gājputni atgriežas! Gaidām pirmās mušas un tauriņus!

0220


Pāris dienas atpakaļ nopirku no onkulīša pie veikala līdaku. Precīzi 2 kg. Mājās noskaidrojās, ka tā ir sieviešu dzimtas un ar ikriem vēderā.
0208

0211


Kaut-kad, vēl kad mana omīte bija dzīva, viņa taisīja pildītu līdaku . Atceros, ka ļoti garšīgi bija. Bet tas ir sarežģīts process un es nolēmu vienkārši kotletes no līdakas uzcept.

0212
Par pašu recepti nav jau ko daudz stāstīt!
Atdala fileju no asakām un samaļ ar sīpoliem un ķiplokiem un  pienā izmērcētu maizi. Pievieno olu, sāli un svaigi maltos piparus un ar mitrām rokām izveido kotletes. Apcep no abām pusēm.



0210


Vēl man ļoti garšoja kartupeļu-fenhela krēmzupa.


0218


Recepte:
1 fenhels
2-3 kartupeļi
1 iep. kausētā siera "Dzintars"

Fenheli un kartupeļus sagriež ripiņās un apcep pannā. Pārliek katliņā un pārlej ar ūdeni vai buljonu ( daudzums pēc izvēles - cik biezu grib). Vāra līdz kartupeļi ir mīksti. Pašās beigās pieliek kausēto sieru. Tālāk var vai nu blenderī smalcināt, vai nu ar kartupeļu stampiņu - man pēdējā laikā nepatīk pārāk smalki samalts, tāpēc es vienkārši ar stampiņu sastampāju. Jau šķīvī var iebērt rīvētu Parmezānu, apceptu kūpinātu gaļu un zaļumus.

0215

Nav komentāru: