Rassoļniks pīrādziņos

Priecīgas otrās Lieldienas!

0222


Mums visiem vārds Rassoļņiks saistās ar zupu - tādu, kā soļanku, bet ar grūbām. Man vīramāte teica, ka nekas labs tur nevarot sanākt un es vispār esot traka - zupu bāzt pīrādziņos, diez vai kas tur vispār būs! Viņa jau nu neēdīšot!

Kā tad! :)))

Es noteikti iesaku pamēģināt! Darba nav daudz. Ar mīklu tiks galā pat bērns,rullējās ļoti plāna bez problēmām! Tiem, kam nepadodas rauga mīkla vai šķiet ļoti sarežģīta, šī ir īstā! Ja likt nevis sāli bet cukuru, tad šo mīklu var izmantot arī par pamatu saldiem pīrādziņiem.

Recepte


Mīklai:
800g miltu
300g krējuma 20%
180g mīksta sviesta
1 tējk. sāls

Visas sastāvdaļas kopā sajaukt un uz 30 min. ielikt ledusskapī

Pildījumam:
700g liellopa gaļas
4 marinēti gurķi
2 sīpoli
100g sviesta
1/3gl. gurķu sulas
sāls, pipari
Gaļu sagriezt ne pārāk lielos gabalos un apcept no katras puses līdz brūnumam. Ietīt follijā un atstāt uz 15 min.
Sīpolu smalki sagriezt un uz pannas apcept.
Gaļu sasmalcināt. Var ar gaļas maļamo mašīnu, var ar nazi sakapāt - kā nu kam ērtāk!
Sajaukt kopā gaļu, sīpolus un sagrieztus gurķus, sviestu (es iztiku bez), gurķu sulu (var buljonu), sāli un piparus.

Tālāk viss kā parasti - veido pīrādziņus un cep līdz paliek brūni


0224

Var arī taisīt vienu lielu pīrāgu.

Es ņēmu pusi no visa daudzuma un man sanāca pilna cepešpanna - kādi 25 pīrādziņi.
Vakar vakarā vienā bļodiņā smukākos atliku bildēšanai. Šodien no rīta, kad atvēru acis, palika tikai 3! Kamēr ģērbos un mazgājos knapi paspēju pēdējos nobildēt! Tas, kas ir bildē, ir viss, kas palicis! To pusīti burtiski no mutes izvilku ārā! Apēsts ir viss! Pa tīro!
Vīramāte atzinās, ka šī ir veiksmīgākā recepte!

0223


Un šī ir ola-uzvarētāja!
Mana, protams!

Nav komentāru: