Siļķe baltā kažokā

 Ne gluži  baltā, bet zem gaišā gan. Man liekas, šī recepte ir laba alternatīva tradicionālai siļķei kažokā. Tas visiem zināmais sarkanais kažoks jau ir izgājis no modes )))

063



Recepte

siļķes fileja
sausa rupjmaize
zaļie lociņi
krējums vai majonēze
mārrutki

Siļķes fileju un lociņus sagriež gabaliņos. Maizi vajag uz rīves sasmalcināt. Ja maize ir mīksta, tad pažāvēt krāsnī, tosterī vai arī vienkārši uz pannas. Bet galīgi mīkstu maizi es neiesaku ņemt! Tad traukā kārto slāņos - pēdējam slānim jābūt lociņiem. Katru slāni pārlej ar majonēzi vai krējumu, kas sajaukts ar mārrutkiem ( šeit garšvielas pēc izvēles).







003

Ja man ir pašķidrs  krējums, tad maizes slānim mērci nelieku vispār -  maize samirksts un ir diezgan riebīga. Salātus arī iesaku sakārtot īsi pirms pasniegšanas un krējumu tomēr ņemt biezāku. Man šoreiz bija pašķidrs krējums un es kamēr bildēju,  krējums jau paspēja satecēt pa visiem slāņiem


065
Siļķei arī šeit ir nozīme - man likās, ka marinēta siļķe aizsit lociņu garšu, bet sāļai vai mazsālītai nepietiek pikantuma.. Siļķei šeit jābūt kaut-kur pavidu - lai ir gan sāļa, gan marinēta. Man visvairāk gāja pie dūšas kūpināta fileja eļļā - viņa ir gan sālīta, gan tai eļļa marinēta, tieši tas kas vajadzīgs!

067

Nav komentāru: