Meteorīti

Visātrākā recepte, kas man vien ir pazīstama. Pagatavošana aizņem kādas 5 min. - aptuveni 2 minūtes mīklas pagatavošanai un kādas 3 min. mikroviļņu krāsnī.


06

07


Recepte:


1 ola
4 ēd.k. piena
3 ēd.k. eļļas
2 ēd.k. kakao
2 ēd.k. cukura
4 ēd.k. miltu
1 tējk. cepamā pulvera


Taisa  mīklu, kā ierasts - es vispirms putoju olas ar cukuru, un tad lieku visu pārējo.Mīklu saliek karstumizturīgās formiņās vai krūzītēs un liek uz 3. min mikroviļņu krāsnī  uz vislielāko jaudu. Es šoreiz liku cepeškrāsnī,jo man viņa bija uzsildīta - kādas 5 min. un kūka gatava!
Tikai formiņas jāpilda ar mīklu līdz pusei, ne vairāk. Ne pa velti tie ir meteorīti! ))) Es piekrāmēju uz 3/4 un man pārgāja pāri malām.



Šī recepte ļoti labi noder, kad negaidīti atnāk ciemiņi vai arī ļoti gribās kaut-ko saldu, bet pankūkas ar ievārījumu šķiet par ilgu un skriet uz veikalu pēc kūciņas arī īpaši negribas. Nekas jau super-duper tur nav, bet man garšoja!

Nav komentāru: