Versija par jaungada mandarīniem un eglīti

Jaunais gads man, piemēram, asociējas ar eglīti un mandarīniem. Un šīs ēdiens nez kāpēc to atgādināja - ir gan mandarīni, gan eglīte :)))

Ja es pateikšu, ka tas ir ļoti garšīgi - netieciet man! Tas nav garšīgi... Tas ir mega-garšīgi! Es noteikti iesaku pagaršot! Ja tradicionālu brokastu vietā pasniegsiet šādus salātus,tad arī diena noteikti būs daudz interesantāka!
Ideju esmu redzējusi vairākās vietās, tāpēc pateikt kam pieder šī recepte, es nevarēšu. Tas ir tāds apkopojums.

0128

Šiem salātiem vajag citrusaugļus - var būt dažādi, vai ņemt tikai kādu noteiktu. Man bija 1 mandarīns, 1 apelsīns un pāris daiviņas pamello. Augļus notīrīt un sagriezt aplīšos, bet pamello daiviņas 3-4 daļās.

Uzkarsētā pannā izkausē mazliet sviesta (burtiski pustējkarote)un pievieno mazliet rozmarīna un 1 tējk. medus vai cukura. Kādas 3-4 min. pacep sviestu, lai cukurs vai medus izkūst un ievelkās rozmarīns. Tad liek cepties sagatavotus augļus. Cep kādas 3-4 minūtes no vienas puses un tik pat no otras puses. Kārto šķīvī un pārkaisa pa virsu ar rozmarīnu. Es vēl tējkaroti saldējuma uzliku.


0127

0130


0129

Piebilde
Pannai jābūt karstai, ļoti karstai, jo apelsīni ir jāapcep, nevis jāsautē. Jācep burtiski pāris minūtes no katras puses. Vēl labāk būs, ja jums ir grils, tad sanāks vēl labāk. Un uz pannas kā taukvielu nekādā gadījumā neizmantot eļļu - tikai sviestu, un to pašu ļoti minimāli. Sviests karamelizē, poras aizvelkās ciet augstā temperatūrā un sula paliek apelsīnos iekšā.

Nav komentāru: