Es aicinu jūs uz modes skati!

Atceraties šo dziesmiņu?

Tu uzposta un greznota
Pie mums nu esi te,
Cik daudz, daudz prieka ciemiņiem
Tu nesi, siļķīte.

041


Nu kurā gan ģimenē Jaungada galdā nebija siļķes? Laikam, jau tādu būs ļoti maz.Tā ir tāda pati tradīcija, ka tautā mīlētas filmas Ирония судьбы ikgadējā demonstrācija un putuplasta Salatētis zem eglītes.

Un man te dažādas siļķes ir sakrājušās - veselai modes skatei pietiks! :))






Šī ir tradicionāla versija - kartupeļi, burkāni, sīpoli, bietes, siļķe, āboli, olas.

040


Jaungada rīta ainiņa :))



Šis ir atvieglotais variants - kartupeļi, bietes, siļķe, zaļie lociņi un katru slāni pārsmērēt ar pusi uz pusi sajauktu majonēzi un krējumu.

044




Šo variantu es atradu vienā no iemīļotajiem blogiem (es neteikšu kurā, lai cilvēku neaizvainotu) - ar tomātiem un avokado.Tas ir kaut kas pretīgs. Tomāti ir pārāk slapji un ūdeņaini,bet avokado vispār likās lieks - tik maigs auglis pazūd pilnīgi un nemaz nepapildina salātu garšu. Kā teica varonis augstāk minētā filmā
" Это....стрихнин какой-то!" )))

042




Nu šo variantu esmu šeit devusi. No visām siļķēm kažokā pati garšīgākā!
035

Esmu taisījusi gan ar mazsālītu siļķi, gan ar marinētu - garšīgi jebkurā variantā!

Recepte šeit

Šis ir Tatjanas Tolstajas variants. Tiem, kas nezin kas viņa ir, varu pastāstīt - krievu rakstniece, vada ļoti populāru raidījumu pa TV "Школа злословия" ( šo raidījumu viņa vada ar vēl vienu tādu pašu pusmūža dāmu un aicina pie sevis ciemos dažādus populārus cilvēkus, ar kuriem runā par dzīvi. Atkarībā no garīgā, viņas vai nu kopā ar viesi apd... citus vai nu apd... viesi. Viena no viešņām bija Ksenija Sobčaka, kuru viņas abas divas noveda gandrīz līdz asarām)un bija viena no žūrijas loceklēm Krievijas "Минута славы" iepriekšējās sezonās.

039


Viņas variantā netiek likti ne sīpoli, ne kartupeļi. Kartupeļi pēc viņas domām pārvēršas par gumijotu pretīgu masu šajos salātos, bet sīpoli pastāvot izraisa atraugas. Tāpēc sastāvs ir šāds - bietes, burkāni, mazsālīta vai sālīta siļķe ( vislabāk Matjē), olas, skābs ābols, majonēze. Man garšoja!



Un pēdējais iznāciens kāzu kleitā! Visas modes skates parasti ar šo beidzās!

064

Man arī šis variants ļoti garšo.
Recepte šeit jau bija

Nav komentāru: