Ābolu-mārrutku krēmzupa

Šo zupiņu es atradu cālī. Likās baisi inčīga un es pamēģināju. It sevišķi, kad visas sastāvdaļas ir tik pieejamas un mājās atrodamas. Pirmais iespaids - ne visai. Bet īpaši nebija ko bēdāties, jo sastāvdaļas ir tik banālas, ka nav žēl arī izmest. Kamēr fotografēju pārējo, tikmēr par zupiņu veiksmīgi piemirsu. Nākamajā dienā es zupiņu atradu. Es nezinu, kā nu kuram, bet man ir stulbs paradums visu mutē bāzt :))) un pirms izliešanas es pamēģināju zupiņu vēlreiz...un tad vēlreiz, un vēl! Es nezinu, kas ar viņu notika nākamajā dienā, bet zupiņa bija ne tikai ēdama, bet arī ļoti garšīga!

50


Un jā vēl atceramies, ka uz deguna mums ir puņķi Jaunais gads un laika vairs nav tik daudz atlicis, lai parūpētos par savu figūru un ievērot diētu, tad šī zupiņa ir tieši laikā!

52





Recepte
250g kartupeļu
4 vidēji lieli āboli
1/2 citrona sulas
2 nelieli sīpoli
100g mārrutku saknes (es ņēmu parastos mārrutkus, kas ir burciņās, pēc garšas)
4 ēd.k. olīveļļas (2 ēd.k)
250ml dārzeņu buljona (es aizvietoju ar ūdeni)
250ml biešu sulas (var ņemt arī parastās bietes, bet es šoreiz iztiku bez)
200ml saldā krējuma ( var iztikt bez, vai aizvietot ar pienu)
sāls, pipari, cukurs pēc garšas
majorāns
1 ēd.k. citrona strēmelītes




51



Ābolus nomizo, notīra, sagriež un aplej ar citrona sulu. Sagrieztus kartupeļus, mārrutkus, sīpolus un pusi ābolu (diētiskajā variantā - visu ābolu daudzumu) apcep eļļā. Pielej klāt buljonu, biešu sulu un vāra 30 min. Tad visu sablenderē, pielej saldo krējumu, sāli, piparus, cukuru, majorānu un uzvāra vēlreiz.
Atlikušos ābolus apcep 2 ēd. k. eļļas un ieliek jau šķīvī.
Dekorē ar citrona strēmelītēm un majorānu.

Nav komentāru: