Ķirbju krēmzupa

Ķirbis un kabacis strīdas:
Kabacis: Es esmu saimnieces mīļākais dārzenis! No manis šodien būs pusdienas!
Ķirbis: Tu domā, ka mani tāpat nopirka?! No manis būs šodien pusdienas!
Kabacis: Tevi saimniece ciest nevar!
Ķirbis: Es esmu Dārzeņu karaliene! Kā mani var nemīlēt!? Manī tak ir tik daudz vitamīnu!

Taisnība vien kabacim bij! Man tiešām negaršo ķirbis! Pie vienas ieminēšanās par ķirbju putru man sākas  vēdergraizes, kolikas, epilepsijas lēkmes un nez kas tur vēl... Nezinu, kas man bija uznācis, bet recepte izskatījās tik garšīga... un tad vēl nospriedu, ka ķirbis ir kabaču radinieks...un galu galā 40 sant. par ķirbja gabaliņu nemaz nav tik dārgi! Negaršos - nebūs žēl izliet podā! Bet garšoja gana labi un šī recepte ir jau iecienīta mūsmājās!


056

Recepte

Ķirbis - 500g
1/2 sīpols
pāris ķiploka daiviņas
1 čilli pipars
200 ml saldais krējums ( vai piens)
olīveļļa
1 olas dzeltenums
sāls, pipari, saldā paprika, garšvielas
grauzdiņi

Ķirbi sagriezt un uzvārīt. Olīveļļā apcept sīpolu, ķiplokus, čilli piparu, pielikt pie ķirbja un pavārīt 5 minūtes. Sablenderēt. Uzlikt atpakaļ uz uguns. Tagad var pielikt saldo krējumu, garšvielas, sāli, piparus, olas dzeltenumu.
Pa virsu uzkaisīt saldo papriku un sausiņus.
Vīriešiem vai arī ja gribas sātīgāku zupu var jau šķīvī ielikt Prošuto.


Prošuto (prosciutto)- kaltēts šķiņķis ( ne kūpināts).
Prošuto var aizvietot ar auksti kūpināta bekona šķēlītēm, kuras var plāni-plāni sagriezt un apcept eļļā vai izkaltēt cepeškrāsnī.


055


Jāsaka, ka zupa sanāca fantastiski garšīga!

Nav komentāru: