Rožu atdzīvināšanas meistar-klase

Valentīndiena ir aizvadīta - es ceru, ka tā bija jauka!
Pieļauju domu, ka populārākie ziedi šajos svētkos bija rozes, vai ne?
Lai cik tas dīvaini nebūtu, bet rozes ļoti reti stāv vairāk par pāris dienām. Ja rozes nākamajā dienā nav nolaidušas galvas lejā, tad jums ir noveicies. Ja tas nav noticis 3 dienu laikā, tad rozes, visticamāk, ir mākslīgas :))
Es zinu ļoti daudzus paņēmienus, ka rozes atdzīvina - gan dedzina, gan aukstumā liek, gan uz nakti vannā, gan aspirīna tableti izšķīdina....laikam var grāmatu sarasktīt - 1000 rožu atdzīvināšanas paņēmieni :))


No visiem paņēmieniem, ko es pazīstu, šis ir pats labākais. Man parasti rozes stāv 2-3 nedēļas. Bija gadījums, kad roze man mēnesi nodzīvoja!

0155


Roze ir ļoti kaprīza! Neaizmirsīsim, ka viņa ir karaliene un viņai tas ir atļauts! Rozei ļoti nepatīk netīrs ūdens! Galvenais - ūdenim jābūt svaigam un tīram! Tās visas lapiņas un dzelkšņi ūdenī pūst un līdz ar to sabojā arī ūdeni.

00152

Tāpēc pirmām kārtām noraujam visas lapiņas tur, kur kāts būs ūdenī.
Pēc tam ļoti prātīgi no visām pusēm kātu apstrādājam ar nazi - sanāk it-kā nokasīt mizu no kāta.

0157

00156

Liekam ūdenī!

Un katru dienu jānomaina ūdens. Pēc nepieciešamības kātu var ik pa brīdim vēl patīrīt ar nazi.

00154

Nav komentāru: