Salāti " Nostaļģija" un ķilavas brokastīs

Kas no jums vēl šo atcerās?

0141

Maximā akcija bija :)), nopirku veselas 3 bundžas!

0149

Ķilavmaizītes ar olu, man liekas, mēs visi no padomju laikiem atceramies

0142

Padomju laikos ķilavas uz maizītēm lika tad, kad nekā cita vairs nebija un ļoti daudzos ledusskapjos vienmēr pāris bundžiņas ar zilu etiķeti bija paglabātas.

0147

Priekš manis ķilavas vienmēr paliks zacene šnabim, kaut gan tajos laikos es vēl biju pietiekami maza, lai dzertu alkoholu. Arī manā ģimenē alkoholiķu nebija. Es ne reizi mūžā savu tēvu neesmu redzējusi stiprā alkohola reibumā, tikai alu dzerot. No kurienes man šādas asociācijas...?

0150

0140


Šai ziņā anšoviem paveicās vairāk - tās nāca no ārzemēm. Kaut gan ir ķilavu tuvās radinieces, tomēr ir retāk sastopamas un Padomju savienībā dabonamas nebija.
Es varbūt kaut-kādus nepareizos anšovus esmu ēdusi, bet man šķiet, ka neko diži no mūsu ķilavām neatšķiras. Ja nu tikai pagatavošanas veids. Arī kulinārijā biežāk sastopamas - tās liek gan picās, gan salātos, gan zupās un mērcēs. Likt uz maizītēm kā ķilavas nu jau ir liela izšķērdība!

0145

Es pēc ķilavu tīrīšanas pamēģināju tās iemarinēt kā anšovus - pārlēju ar eļļu, pieliku dažādu piparu maisījumu un garšvielas. Diennakti marinēju. Pēc garšas kļuva pikantākas, bet lielas starpības atkal nesajutu.

0148
Salāti " Nostaļģija"

Šos salātus es redzēju ar anšoviem, bet nolēmu, ka nekas slikts nebūs, ja es aizvietošu ar reizes četras lētākām ķilavām.

0143

Vienu kartupeli sagriezt ripiņās un apcept uz pannas. Tad uz šķīvja kārto - ķilavas, ceptu kartupeļu ripiņas, sagrieztu olu un salātu lapiņas. var pārliet ar majonēzi, bet tas jau man likās pa treknu.

0144

1 komentārs:

Anonīms teica...

Jau kādu laiku biju ievērojusi šos salātus Nostaļģija, šodien pagatavoju. Gardi :)