Dzērveņu kūka

P1011030


Garšo tā labāk nekā izskatās! ))))

Es atkal nolēmu izmēģināt recepti no populāra žurnāla! Šoreiz izmēģināju " Dzērveņu kūku", nopublicētu pēdējā Ievas virtuvē.

Kārtējā reize, kad man kaut kas nesanāk!
Nē, pati kūka ir ļoti, ļoti garšīga - tur viss kārtībā! Bet receptē nav norādīts formas izmērs. Toties ir rakstīts, ka vajag ar noņemamu malu! Es paņēmu! Tikai tā arī nesapratu, kāpēc vajadzēja tieši ar noņemamu malu? Toties šo pierakstīt neaizmirsa.Bet to, ka formai jābūt divreiz mazākai nekā manējā - tas, protams, nav norādīts! 

Tātad, recepte!

Dzērveņu-marcipāna kūka

Mīklai:
150g miltu
100g sviesta ;
50g cukura;
2 olu dzeltenumi

Pildījumam:
150g  dzērvenes;
150marcipāna masas g ;
50-70g cukura:
2 olu baltumi

No produktiem ātri samīca mīklu un pusstundu atdzesē aukstumā. Mīklu ieklāj ietaukotā veidnē ar noņemamu malu. Cep sakarsētā cepeškrāsnī 200 grādu temperatūrā  pusgatavu (apmēram 15 min).

Marcipāna masu sarīvē skaidiņās (lai būtu vieglāk, marcipānu patur saldētavā). Iemaisa cukuru. Iecilā saputotus olu baltumus un dzērvenes. Masu liek pusceptās kūkas pamatnē un turpina cept 180-200 grādu temperatūrā apmēram stundu.
(recepte no žurnāla Ievas virtuve)

P1011023
Pievienot parakstu


Jūs sapratāt?! Recepte ir domāta apmēram 20-22 cm lielai formai. Man forma ir lielāka un sanāca visu izsmērēt!Tikai nevajag jautāt, kāpēc es par to nepadomāju un kā es to neredzēju! ))) Es gaidīju brīnumu! ES visu laiku domāju, ka viņa uzcelsies ))) Nu jā, esmu blondīne!)))))))
Nākamais moments - kāpēc marcipāna masai pievienot cukuru? Viņa jau tā tik salda, ka zobi kopā salīp.Es saputoju olu baltumus ar cukuru un pievienoju burtiski vienu karoti.cepeškrāsnī man kūka arī stundu necepas! Bet tas varbūt tāpēc, ka man plāna ļoti sanāca.
Visā visumā, ja nepievērš uzmanību tādiem sīkumiem, tad ir ļoti garšīgi! Es iesaku! Man tas marcipāns dikti garšoja!  )))) Un vēl ar dzērvenēm!

P1011027

Nav komentāru: