Ķirbju helikopteri

Kaut gan es šos milti izstrādājumus nosauktu par bulciņās ar pildījumu, oriģinālreceptē tie skaitās cepumi. Nu ja cepumi - tad cepumi!

Cepumi ar ķirbi

P1018811




250 g ķirbja
1 ķiploka daiviņa
0,5 purava baltās daļas
1 buntīte zaļo loku
150 g siera Rokfors
2 ēd.k. olīveļļas
250 g kārtainās mīklas

Ķirbi notīrīt un sagriezt mazos kubiņos.  Ķiploku notīrīt un sakapāt. Puravu un zaļos lokos nomazgāt un sagriezt. Uzkarsēt pannā eļļu un apcept tajā ķirbi, 3 min. Pievienot puravus un zaļos lokus, ķiplokus un cept vēl 5 min. Pārlikt maisījumu bļodiņā un pievienot Rokfor sieru. Visu samaisīt.
Mīklu izrullēt un izgriezt aplīšus 12 cm diametrā. Katram aplītim iegriezt malas 2 cm garumā. Saslapināt ar ūdeni.
Cepeškrāsni uzkarsēt līdz 200 grādiem. Cepešpannu ietaukot un sakārtot aplīšus. Katram aplītim pa vidiņu uzliek pildījumu un uzloka augšā malas.
Cep cepeškrāsnī apmēram 10 min.

P1018754


Mīklu es nopirku veikalā jau gatavu un sasaldētu. Ļoti ērts iepakojums - tur loksnēs mīkla.  Tādu loksni es sadalīju 6 daļās un tad katru daļu izrullēju. Mani māca dziļas šaubas, kā tie aplīši turēsies kopā, tāpēc es griezu kvadrātiņos mīklu un tad iegriezu malas pa diagonāli (sanāk tādi nepilni trīsstūrīši). Un tad uzliekot pildījumu uzlocīju katru otro galu uz augšu un izveidoju augšā mezgliņu.  Sieru te var izmantot ne tikai Rokfora tipa, man likās ka labs būs arī Bakšteins. Galvenais to sieru asāku un sāļāku. Maigie te nederēs. Cepešpanna es ieklāju cepampapīru.

P1018773


Lūk tā man sanāca!

Oriģināls  -  http://www.gastronom.ru/recipe.aspx?id=4798

Nav komentāru: