Īstiem, īstiem saldummīļiem!

Šodien saņēmu vēstulīti ar jautājumu, kad tad būs jaunas receptes!
Būs, būs, obligāti būs! Vienkārši kamēr šīs jaukās saulainās dienas es vairāk strādāju un bildēju, lai drūmās un tumšās dienās varētu apstrādāt bildes un rakstīt receptes.

Nu un ja jau esmu sākusi rakstīt, tad šodien tomēr būs viena recepte!
Uzreiz brīdinu - recepte ir saldummīļiem! Īstiem, īstiem saldummīļiem! Tiem, kam ļoti garšo austrumu saldumi šī recepte ir tieši laikā!

P1019469


Afgāņu cepumi

Recepte:

3 olas (atdalīt baltumus no dzeltenumiem);
cukurs - nepilna glāze;
1 glāze vālriekstu;
1 glāze rozīņu;
milti (apmēram 100g);
2 ēd.k. piena

Olu dzeltenumus, pienu un miltus sajaukt kopā un iemīcīt mīklu. Miltus, ja nepieciešams, var pievienot vēl. Miklai jābūt stingrai, bet ne cietai! Gatavu mīklu izrullēt diezgan plānā slānī (cik vien iespējams plānu) un izklāt uz cepešpannas. Pa virsu pārkaisīt ar riekstiem un rozīnēm.
Olu baltumus saputot ar cukuru stingrās putās un pārliet pāri sagatavei uz cepešpannas.
Cept apmēram 20 min. 160-180 grādos
 
Tea time


Miltus mīklai es pievienoju pilnīgi noteikti vairāk nekā pēc receptes vajadzēja un izmantoju nevis parastos vālriekstus, bet gan vālriekstus ar medu no medus bodes. Līdz ar to, baltumus putoju ar minimālu cukura daudzumu. Arī rozīņu vietā man gribētos kaut ko skābāku - piemēram, kaltētas dzērvenes vai ķiršus. ))) Es neesmu tāda saldummīle!
Man ne visai garšo bezē, tāpēc olu baltumus es putoju bļodiņā uz ūdens peldes. Tad olu masa kļūst staipīgāka un cepot nav tik sausa.

Tea time


Tea time


P1019554


P1019560




P1019563


Nobeigumā multenīte par tēmu )))
Esmu novērojusi - jo vecāks cilvēks kļūst, jo vairāk tam garšo saldumi! Sevišķi tas attiecas uz vīriešiem!
Rodas sajūta, ka jaunībā tas vīrietim tā kā nepieklājas, bet vecumdienās tas ir vienīgais prieciņš! :)))



Nav komentāru: