Siermaizītes

Vēl aizvien slimoju. Nu jau vairs bez temperatūras, bet tagad parādījās klepus, kurš vēl vakar nebij. 


Vakar  vakarā paveicu  varonīgu darbu - uzcepu bulciņas. Recepte man jau sen bija pierakstītas uz lapiņas, bet visu laiku nesanāca. Recepte man iepatikās ar savu vienkāršību un sieru kā pamatsastāvdaļu! Siers man ļooooti garšo! Bet vakar ar pašām maizītēm paliku neapmierināta.  Ļoti bieži gadās, ka izmēģinot recepti, tu saproti, ka vairs nekad mūžā viņu negatavosi. Bet šajās bulciņās es sajutu potenciālu! Recepte taču laba, tikai izpildījums neveiksmīgs! Konkrēti receptes avotu es norādīt nevarēšu. Atceros tikai ka no kāda mūsu pašu bloga pārrakstīta. 



Šodien cepu vēlreiz, nu jau ar savām izmaiņām!

Es recepti nosauktu šādi - " Slinkās pilsētnieces siermaizītes"

P1018316

Mīklai:
200g  kausētā siera "Azaids"
150g miltu
sals
picas garšvielas
1 tējk. cepamā pulvera

Pildījumam:
 200-250g siera
No šī daudzuma sanāk aptuveni 10 maizītes.

Visas mīklas sastāvdaļas sajaukt kopā un ielikt mīklu ledusskapī, kamēr uzkarsīs cepeškrāsns.

Sieru sarīvēt. Man bija " Ugličas" siers no "Smiltenes piena" . Es pieliku klāt ķiplokus - gan svaigus, gan ceptus krāsnī. Šeit es varu pateikt, ka svaigos var arī nelikt, jo viņus galīgi nejutu, toties cepti cepeškrāsnī deva patīkamu garšu.
Mīklu izrullēt, pārkaisīt ar plānu siera kārtu, salocīt četrās daļās un izrullēt vēlreiz. Vēlreiz pārkaisīt ar sieru, salocīt un vēlreiz izrullēt. Pārkaisīt ar atlikušo sieru, atstājot tikai dekoram, un sarullēt. Sagriezt apmēram 1-1,5 cm platās šķēlēs, apsmērēt ar olu un pārkaisīt ar sieru. Cept iepriekš uzkarsētā cepeškrāsnī līdz gatavībai.
Man tās bija apmērma 25-30 min.

P1018325
Pašas maizītes man sanāca ne visai skaistas. Es tikai tad, kad izņēmu no krāsns otro partiju, sapratu kļūdu. Es liku maizītes uz cepešpannas ar griezuma vietu uz leju, bet vajadzēja tā arī likt, ka bija nogriezts.
Šo recepti noteikti atkārtošu vēlreiz, tad arī nobildēšu jau pareizās formas.Pagaidām tā - dikti jau gribējās padalīties!

Nav komentāru: