Salāti

Pirmie salāti ir ar sieru un apelsīniem

Fresh salad


250 g dažādu sieru
200g cherry tomātu
100g kūpinātas gaļas
1 apelsīns
salātu lapas
čili piprars
1 sarkans sīpols
1 tējk. cukura
1 tējk. citrona sulas
šķipsniņa sāls
olīveļļa

Sieru sagriezt kubiņos vai citā formā pēc izvēles.
Tomātiņus sagriezt uz pusēm.
Apelsīnu notīrīt, sagriezt daiviņās.
Čili piparu atbrīvot no sēklām un sagriezt.
Visu bļodā sajaukt un nolikt ledusskapī.
Mērces pagatavošanai eļļu, cukuru, sāli un citrona sulu sajaukt kopā.
Salātu lapas nomazgāt, nosusināt un sakārtot uz šķīvja.Izlikt uz salātu lapām salātus no bļodas un pārliet ar mērci.


Šķiņki es te neesmu izmantojusi. Sieru ņēmu " Bakšteinu" un marinēto sieru .

Otrie salāti ar siļķi un āboliem

Herring salad


1 ābols
1 siļķes fileja (es ņēmu Rozes GV ražoto "Dūmiņu" )
2 vidēji marinēti gurķi
1/2 sīpola
2 ēd.k. krējuma
1 tējk. mārrutku
zaļie lociņi


Ābolus nomizot un sagriezt plānās šķēlītēs.
Sīpolu sagriezt plānās ripiņās.
1 gurķi sagriezt ripiņās, otru sarīvēt uz rīves.
Sarīvētus gurķus, mārrutkus un krējumu sajaukt.

Uz šķīvja kārot slāņos siļķi, sīpolus, ābolus un marinētus gurķus un pārliet ar mērci. Pasniegt pārkaisot ar zaļiem lociņiem.

P1018022


Man šo te siļķi gribas parādīt atsevišķi! Man ļooooti garšoja! Es to esmu izmantojusi gan šajos salātos, gan siļķes ruletē (ko vēlāk parādīšu). Gan vienkārši uz maizītes! Man liekas, ka garšīgāku siļķi es savā mūžā neesmu ēdusi!

Nav komentāru: