Zivju zupa ar gliemenēm un baltām pupiņām.

Gribu palielīties - man šodien atveda kafiju    un medu !  Medu es gan tā, ar karotēm, neēdu (man alerģija, tikai ēdienos varu), tāpēc par medu varu tikai pateikt, ka ir daudz interesantu lietu  - medus ar smiltsērkšķiem, ar apelsīniem, bišu māšu Peru pieniņš. Es par tādu pat dzirdējusi neesmu!
Toties kafiju paspēju pat pabildēt šodien! Un pagaršot - nu ļoooti garda! ))))

Bet recepte būs šodien tāda neikdienišķa - Zivju zupa ar gliemenēm un baltām pupiņām.

mussel soup



300g dzīvas mīdijas (var nopirkt RIMI)
200g baltās pupiņas (man bija konservētas)
100g kūpinātas sviesta zivs  
400g bundža ar tomātiem savā sulā (man bija    Ezerkauliņu svaigie tomāti    )
1 puravs
5-6 ķiploka daiviņas
2-3 timiāna zariņi
sāls/pipari pēc garšas

Buljonam - asakas un āda no kūpinātas zivs.

Novārīt buljonu ar pāris lauru lapām un izkāst caur sietu, lai būtu tikai tīra manta!
Mīdijas tīrā ūdeni paturēt kādas 3-4 stundas. Notīrīt bārdiņu.
Puravu sagriezt uz pusēm un apcept sausā pannā ar griezuma vietu uz leju. .
Buljonam pievienot puravus un timiāna zariņus (es sasēju kopā, lai būtu vieglāk pēc tam izņemt ārā), saspiestus ķiplokus, attīrītus no ādiņas tomātus, pupiņas un vārīt minūtes 10. Pievienot mīdijas un vārīt, kamēr mīdijas atveras vaļā. Tās mīdijas, kuras paliek ciet, izmest ārā.
Kā pēdējo pievienot gabaliņos sadalītu zivi.
Izņemt puravu, ķiplokus un timiānu.
Pasniegt ar baltvīnu un svaigu baltmaizi. 


mussel soup

Nav komentāru: