Kas ir visu bērnu mīļākais ēdiens, neatkarīgi no vecuma un tautības?

Protams, ka makaroni! Bērni ir gatavi ēst makaronus visos veidos 7 dienas nedēļā! Ja pavisam godīgi , tad man makaroni īpaši negaršo...varbūt tāpēc, ka vairs neesmu bērns? :))  Bet atceros, ka bērnībā ļoti labprāt ēdu un visgaršīgākie bija ar kanēli un cukuru!

Tagad arī mans bērns prasa makaronus, tāpēc itin bieži arī pašai ir tie jāēd! Es vienmēr cenšos izvēlēties labus makaronus, jo lētie makaroni pārvēršas putrā - ir diezgan pretīgi gan pēc garšas, gan pēc izskata.
Makaronus nedrīkst pārvārīt - viņiem jābūt mazliet tā kā pacietiem. Daudzās receptēs lai makaroni nesalīp iesaka pēc novārīšanas izskalot ar aukstu ūdeni, daudzās iesaka pārliet ar eļļu, daudzās apliet ar vārošu ūdeni. Nu nezinu, cik cilvēku, tik viedokļu! Bet viennozīmīgi, ja makaronus ēd siltus, tad viņi nesalīp! Bet, ja nopietni, tad mana mamma vienmēr viņus apcepa uz pannas. Es vēl eļļā, kur cepsies makaroni, izspiežu un apcepu pāris ķiploku daiviņas. Tas dod tādu īpašu smaržu pa visu māju un garšu arī! Nu un kur tad makaroni bez kečupa? Protams, ka nekur! Un bez siera arī!

Nav komentāru: