Veltījums visām apkrāptām sievietēm...

Vakar nejauši noklausījos divu draudzeņu sarunu, kas apsprieda trešās draudzenes vīra neuzticību! Viena no viņām izspļāva, ka varētu paņemt lielo nazi, nogriezt pautus, sagriezt gabaliņos, uzvārīt un likt vīram apēst! Nu kaut-kas drausmīgs! Tā jau līdz cietumam nav tālu!

Tām, kam ir aktuāli vai gribās atriebties, es iemācīšu, kā pagatavot pautus. Nē, ne vīra, Dievs pasarg! Buļļa pautus!

Un tā, asinskārās, ņemam lielo nazi un sākam!

20


Izskatās buļļa pauti šādi:


32


Tiem, kas rausta degunu, es varu pateikt - nav nekādas smaržas un piegaršas. Atgādina pēc konsistences parastās aknas un pēc garšas labi izsautētu gaļu.


Ar asu nazi iegriežam, aptuveni šādi:


33


Zem ādiņas pabāžam pirkstus un izgriežam uz otru pusi. Tad ar nazi it kā nokasām no ādiņas.

34


Tālāk sagriežam gabaliņos un uz pannas liekam cepties. Man ir diezgan laba panna, tāpēc eļļu es šai posmā nelieku.

31



Parādās tāds šķidrums, kas ir jāiztvaicē.

41


( Man te vienā diskusijā teica, ka var arī netvaicēt, bet tad uz pannas gabaliņus jāliek mazāk un tā, lai tie nesaskārtos viens ar otru. Tad it kā sanākot viņus uzcept. Nu nez.... šķidrums jau tāpat nāk ārā)

38


Kad šķidrums pazūd, pielej klāt mazliet eļļu, sagrieztus ripiņās sīpolus, sāli-piparus un garšvielas pēc savas gaumes. Var arī likt dažādus garšaugus - arī pēc savas gaumes. Mazliet apcept ( kāds 5 min) un tad liek klāt saldo krējumu ( man šoreiz bija piens un pāris krējuma karotes) un mazliet baltvīna ( vari iztikt bez).

40


Aptuveni pēc 5-10 minūtēm viss sabiezē un var slēgt ārā.

43


Starp citu, buļļa pauti tiek uzskatīti par afrodiziaku un esot viens no ēdieniem, kas paaugstina potenci! Lūk tā!

Nav komentāru: