Tomātu salāti ar anšoviem

Vasarā ir viens brīdis kad tomāti ir ļooooti lēti un tirgū var atrast arī dažādas šķirnes. Vienu brīdi tik populāri kļuva  cherry-tomātiņi un tomāti ķekaros  :),  ka īstos vasaras tomātus atrast bija ļoti grūti. Man liels prieks, ka zemnieki sāk atgriezties pie pārbaudītām vērtībām un šogad tirgū varēja atrast daudz dažādu šķirņu tomātus. Mans bija priecīgs! Pat tik populāru agrāk un tagad atdzimušo Vērša sirdi šogad ēdu! Biju jau piemirsusi, kā garšo!


025


Un tagad recepte:

dažādu šķirņu tomāti
baziliks
anšovi
ķiploki
olīveļļa
balzamiko etiķis


Oriģinālreceptē ķiplokus bija jānomizo un jāliek katliņā vārīties. Tikko ūdens sāk vārīties, tā noliet un atkal uzliet aukstu ūdeni un atkal uzvārīt, atkal noliet un vel vienu reizi uzliet ūdenu aukstu un uzvārīt, bet šoreiz vārīt, kamēr mīksti.  Tad ķiplokus sašķaida putriņā ar 1/4 krūzes ūdens. Šo mērci uzliet uz šķīvja un sakārtot daiviņās sagrieztus tomātus, baziliku un anšovus. Pārliet ar olīveļļu un balzamiko etiķi.

Man likās, ka uzvārot ķiplokus nekas garšīgs nevar sanākt, tāpēc es ķiplokus pievienoju mērcei.Un mērcei es izmantoju krējumu ar sojas mērci.Arī anšovus nevienā tuvākajā veikalā es dabūt nevarēju, bet līdz Alfas Rimi bija slinkums iet, tāpēc nopirku kaut-kādu buču ( es neatceros sievas vai vīra, bet galvenais ka ķilavas eļļā).
Tas bija kaut-kas fantastisks! Man tagad vēl siekalas saskrien, kad atceros, m-m-mmmmmm!


027


026

Nav komentāru: