Vienkārša recepte

Uzmetu aci un sapratu, ka šeit pēdējā laikā ir ļoti daudz saldumu. Visos veidos! Domāju, ka mazliet jāpašķaida ar gaļu.

Šī ir ļoti vienkārša, ātri pagatavojama recepte.
Ļoti labi derēs gan Ziemassvētku-Jaungada galdam, gan bērnu pasākumam. Un ikdienai vēl jo vairāk!

chicken  on a grill spit


Vistu iesmiņi

6 porcijām:
4 vistas filejas
1 ēd.k. augu eļļas cepšanai
4 ēd.k. sezama eļļas
2 ēd.k. šķidrā medus
1 laima sula
1 ķiploka daiviņa
2 ēd.k. sezama sēklas

Vistas fileju nomazgāt, nosusināt un sagriezt strēmelītēs.
Ķiplokus sasmalcināt.
Bļodā sajaukt sezama eļļu, medu, laima sulu, ķiplokus un sāli. Samaisīt marinādi ar vistas filejas strēmelītēm un ielikt ledusskapī uz 1-2 stundām iemarinēties. Ik pa brīdim samaisīt.
Strēmelītes uzdur uz iesmiem tādos "vilnīšos". Apbērt ar sezama sēklām.
Pannā uzkarsēt eļļu un cept šašlikus apmēram 10 min visu laiku grozot.

Man nebija ne sezama eļļas, ne ašas sēkliņas. Es iztiku bez. Bet kaut-kur lasīju, ka var arī magones izmantot. Esot ļoti interesanti!
Ķiplokus liku noteikti vairāk - kādas 4 daiviņas.
Un! Man nav šķidrais medus un es pievienoju kļavu sīrupu. Sīrupam ir tāda specifiska piegarša un neskatoties uz to, ka pirmo reizi kļavu sīrupu es pagaršoju pāris mēnešus atpakaļ, priekš manis tā ir bērnības garša. Nu nezinu, kāpēc tā!

chicken on a grill spit


Manam bērnam ļoti garšoja! Parasti viņam nevar piespiest ēst - tad karsts, tad pārāk ass, tad pa cietu, tad vēl kaut-kas. Bet šoreiz, vēl kamēr cepu, jau nerātnās roķeles pazibēja un paliek iesmiņi vien...

Avots - gastronom.ru

Nav komentāru: