Mana rīta rosme

Kā man patīk ziema! Man ļoti patīk dabīgā gaisma! Es pat esmu sākusi celties agrāk, lai pa tumsu visu paspētu sagatavot un tad tik bildēt un fotografēt, fotografēt un bildēt! )))) Daudziem fotogrāfiem ziemai atnākot iestājas radošā krīze! Nu kāda krīze, ka tik skaisti ir apkārt?!Tik vien vajag pilnai laimei - GAISMA!

Angel


Šī rīta agrā cēliena rezultāts ))))

Medus kēkss
8 porcijām:

4 cm svaigas ingvera saknes
50 ml gaišā sīrupa
100 ml šķidrā medus
140 g margarīna
4 ēd.k. brūnā cukura
2 olas
75 ml pilngraudu miltu
200ml kviešu miltu
1/2 tējk. kanēļa
1/2 tējk. maltu smaržīgo piparu
1/2 tējk. sāls
1 tējk. cepamā pulvera
100g ingvera sukāžu

Uzkarsēt krāsni līdz 170gr. 1 litra kēksa formu izklāt ar cepamo papīru ai iesmērēt ar sviestu.
Nomizot un sarīvēt ingveru, izspiest caur sietu un iegūto sulu saglabāt.
Ieliet katliņā sīrupu, pievienot medu, margarīnu un brūno cukuru un karsēt nelielā temperatūrā, kamēr margarīns izkusis. Noņemt masu no uguns un 3 min. putot ar mikseri. Pievienot ingvera sulu, olas un turpināt putošanu vēl 3 min.
Sajaukt kopā miltus, cepamo pulveri un garšvielas un visu iesijāt saputotā masā.
Maisīt, līdz veidojas viendabīga, šķidra mīkla. Pievienot pusi sasmalcināta ingvera un sukādes, apmaisīt un ieliet masu sagatavotajā formā. Pārkaisīt ar atlikušo ingveru un cept cepeškrāsnī 50-60 min. Pirms pasniegšanas pārkaisīt ar pūdercukuru.

Tea time


Šo recepti es atradu vienā reklāmas bukletā, kur reklamēja margarīnu cepšanai. ))) Šai reklāmas kampaņai ir burvīgs sauklis :"Tā pat nepagūs atdzist....Jo tā ir tava kūka!" Man visu laiku mieru nedod šī frāze!)))) Es nesapratu! Kāds man var paskaidrot?!

muffins


Un tagad par savām izmaiņām:

Kāds īsti gaišais sīrups ir domāts, es nesapratu (tas cukursīrups?), bet es ņēmu kļavu sīrupu no firmas DAMPS. MAn ļoti patīk kļavu sīrups - viņam ir tāda īpatnēja bērnības piegarša, kā karamelei! Visas pārējās garšvielas es arī ņemu tur pat.
Margarīna vietā es, protams, ņēmu RASAS sviestu. Nu kaut kā man neievieš uzticību tie visi jaunmodīgie cepamie margarīni ))). Pilngraudu miltu vietā es liku parastos. Vēl var mandeles sasmalcināt un pielikt tās klāt miltu vietā. Medus man ir ar vālriekstiem. Tad to arī pieliku apmēram pusburciņu, kas arī bija 100 ml, bet ar vālriesktiem kopā )))Forma man ir 22 cm un mīklas man pietika vēl 3 maziem kēksiņiem. Un stundu es droši necepu. Man sāka piedegt malas un es izņēmu no cepeškrāsns. Nu maksimums 30 min. Es domāju tas ir tāpēc, ka forma man nav dziļa un ātrāk izcepās.


Tea time


Kēkss sanāca ļoti smaržīgs, aromātisks, ne sauss. Uzcēlās ļoti skaisti! Un mazie kādi! Nu riktīgi skaistuļi!

Starp citu, Teikā ir atvēries jaunais AVOKADO veikals! Tur var nopirkt gan pārtikas krāsas, gan kļavu sīrupu,par kuru esmu rakstījusi,gan marcipāna masu (kas man jautāja?), gan visādus dekoriņus kūkām un tortēm. Visi burtiņi, šokolādes sirsniņas, zvaigznītes, krāsainais cukurs man ir no šī veikala! Mājas lapā esmu redzējusi arī cukura bumbiņas zelta un sudraba krāsā. Cik sen tādas esmu gribējusi! Nu un garšvielas tadžīnām! Es jau noskatīju! Man tagad pusveikalu ar garšvielām vajag! ))))

Mājas lapā vēl pat nav norādīta precīza adrese - es tik aptuveni varu pateikt. Brīvības gatve, Teikas krustojums. Tur uz stūra bija kādreiz Bites norēķinu daļa, Mēness aptieka. Pretējā ielas pusē Swedbanka un Statoils. Centrā veikals atrodas Tērbatas 49/51
Un te mazais noslēpums, kā tad bites iegūst medu - 

Nav komentāru: