Ragu alla bolognese

Man no firmas  Siera ražotne ir atvesti "Mājas makaroni". Šoreiz es izmantoju ar kariju. Bet viņi ražo vēl ar burkāniem,  bietēm,  baziliku, dillēm, garšaugiem. Patiesībā, ļoti interesanti! Es tādus pirmo reizi pagaršoju. Man garšoja! Par bērnu nemaz nerunāsim ))))

Un no šiem makaroniem arī pagatavoju klasisku itāļu ēdienu.
Ragu alla bolognese

pasta


Šī recepte ir slavena tālu aiz Itālijas robežām un tai ir neskaitāmi varianti. Bet priekš tam lai pagatavotu izcilu kulinārijas šedevru, nav nepieciešams ne laiks, ne pacietība.


1 neliels sīpols
3 ķiploka daiviņas
2 nelieli burkāni
2 marinēti gurķi
3 ēd.k. eļļas
400g maltās liellopu gaļas
sāls un svaigi malti pipari pēc garšas
1 ēd.k. tomātu biezeņa
250g konservētu tomātu (sakapātu)
200ml gaļas buljona


Makaronus liek sālsūdenī un vāra līdz tie ir gandrīz gatavi. Šiem makaroniem ir īsāks vārīšanas laiks nekā veikalā nopērkamiem, kādas 4-5 min. Vismaz man tā bija!

Sīpolus, ķiplokus un burkānus nomizo un sagriež gabalos. Marinētus gurķus sagriež uz pusēm, izņem ar karoti sēkliņas un sagriez plānās strēmelītēs.
Pannā sakarsē eļļu, pievieno malto gaļu un apcep. Pievieno sīpolus un ķiplokus un sautē caurspīdīgus. Pievieno burkānus un gurķus un cep dažas minūtes. Pieber sāli un piparus pēc garšas, iemaisa tomātu biezeni un pāris minūtes sautē visu kopā. Pielej buljonu un iemaisa sakapātus tomātus. Uz lēnas uguns, ik pa laikam apmaisot, sautē minūtes 15-20. Ja nepieciešams, pievieno vēl nedaudz ūdeni.
Makaronus pasniedz ar mērci.

pasta

Nav komentāru: