Svētdienas brokastīm

Brīvdienas ir klāt un tāpēc ir laiks padomāt par brīvdienu brokastīm. Ikdienā mēs steidzamies, bet brīvdienās, kad visa ģimene ir kopā, varam palutināt gan sevi, gan ģimeni ar ko gardāku!

Та-dāāāāм! Pankūkas!

P1015685


Šīs pankūkas esmu jau vairākas reizes taisījusi un man ļoti patika recepte. Ātri, vienkārši un garšīgi!

Recepte:

2 gl. kefīra Rasa
2 gl. miltu
2 olas
1/2 tējk. dzeramās sodas
2-3 ēd.k augu eļļas
sāls, cukurs pēc garšas

Kefīru, olas, miltus sāli un cukuru kopā saputot.
Glāzē ar verdošu ūdeni ātri izmaisām pus-tējkaroti sodas un pārlejam pankūku mīklā. Ja nav sodas, tad var ņemt cepamo pulveri, bet tad veselu tējkaroti vajag. Visu vēlreiz samaisīt. Nolikt uz 5 min. ievilkties.
Pievienot eļļu un cept pankūkas.
(Avots - laperla-foto.livejournal.com)

Es parastā cukura vietā lieku citroncukuru - vekalos pārdodas tādas paciņās kā vaniļas cukurs. Tad pankūkas vairāk pēc smaržas un garšas līdzinās vafelēm.

Manam bērnam garšo ar ābolu ievārījumu un Lāses jogurta dzērienu

P1015682
Avots - laperla_foto.livejournal.com

Man garšo klāt citronu ievārījums.

P1015709


Tas īstenībā bija kaut-kāds pīrāga pildījums, bet man garšo kā ievārījums. Gatavot pavisam vienkārši - citronu ar visu mizu sarīvē uz smalkās rīves un pievieno cukuru pēc garšas. Ledusskapī burciņās glabājās diezgan ilgi un var likt klāt tējai cukura un citrona vietā.

Nav komentāru: