Cepumi amerikāņu stilā

Daudzās ārzemju filmās esmu redzējusi tādus lielus brūnus apaļus cepumus. Diezgan neglītus jāsaka, bet Amerikā tie ir ļoti populāri. Man viņi atgādina vizuāli mūsu pašu auzu pārslu cepumus - arī ne visai glīti, bet ļoti garšīgi.

Viena mana draudzene savā blogā ielika recepti un es izmēģināju.

Amerikāņu šokolādes cepumi

P1012003


2 gl miltu
1/2 gl kakao pulvera
2 tējk. cepamā pulvera
1/2 tējk. sāls
450 g tumšās (semisweet) šokolādes, izkausēt
4 olas
2 tējk. vaniļas cukura
2 tējk. šķīstošās kafijas
150g mīksta sviesta
1 1/2 gl cukura
2 gl šokolādes čipšu (chocolate chips)

Miltus kopā ar cepamo pulveri izsijāt, pievienot kakao un sāli.
Atsevišķi saputot olas ar šķīstošo kafiju.
Atsevišķi uzputot sviestu ar cukuru. Pakāpeniski pievienot olu masu. Turpinot putot pamazām pievienot šokolādi. Iejaukt miltus un nedaudz sajaukt ar karoti kopā, tikai lai sanāk viendabīga mīkla (lieki nejaukt un neputot!)Pievienot šokolādes čipšus.
Cept iepriekš uzkarsētā cepeškrāsnī 180 grādos 10 min. Uz cepamās pannas atdzesēt.


Es taisīju pusporciju - man sanāca 12 lieli cepumi. Šķīstošās kafijas man nebija. Šokolādes vietā es izmantoju speciālu šokolādes masu no firmas DAMPS, 200g iepakojumu. Dekorēju ar zvaigznītēm arī no firmas DAMPS

Cepumus obligāti atdzesēt cepešpannā - pēc cepšanas viņi būs mīksti un jau atdzišanas laikā tie sastingst.Tad tos smuki var noņemt nost no pannas. Paši cepumi ir ļoti garšīgi, mīksti kā svaiga maizīte ))) Vēl viens pluss par labu šai receptei - ļoti vienkārša un ātri pagatavojama!

P1012005


Es kad dekorēju cepumus ar zvaigznītēm, virtuvē ienāca dēls un pajautāja ko es tur daru?! Es atbildēju, ka cepu ļoti garšīgus cepumus. Viņš paskatījās un teica: " Izskatās pēc kakām....ar zvaigznēm!" )))) Vakarā dēls vēl virināja cepeškrāsni un ārdijās: "Kur ir visi cepumi?! Es neapēdu līdz galam! Tur vēl bija! Kas visu apēda?!"
Tagad es saprotu, kāpēc viņi tā garšo amerikāņiem! )))

Nav komentāru: