Super-ierice!

Ziniet, kas man tagad ir? Tadžīna! Precīzāk, veselas divas! Viena lielāka (5-6 personām), otra bik mazāka (2-3 personām). Tādas skaistules! Tās izgatavo Latvijā un iegādāties var šeit-veikalā
"Muhamors"!


P1013959


Es tagad baigi lielīšos!  ))) Es tā pa īstam nebiju gatava un neko īpašu nenopirku. Bet tad nolēmu, ka nekas slikts nebūs, ja es salikšu to, kas ir mājās. Mājās man bija - kartupeļi, burkāni un selerijas saknes no Ezerkauliņiem  un maltā gaļa. Vienkārši visu sagriezu un no maltās gaļas uztaisīju  frikadeles un visu sametu iekšā tadžīnā. Pielēju ūdeni un saliku garšvielas. Man jau ļoti garšo visādas itāļu - rozmarīns, timiāns, baziliks, bet šoreiz nolēmu, lai ir tīti austrumniecisks. Es tā precīzi neatceros, ko liku - tur bija gan kurkuma, gan fenhela sēklas, gan čili piparu pulveris, vēl kaut ko bēru. Nākamreiz es visu smalki pierakstīšu, bet šoreiz tik tā, iemēģināšanai )

Sanāca man re kas:

P1013954


Vispār, esmu šausmīgi apmierināta! Man liekas, ka tas ir ideāls variants aizņemtām mājsaimniecēm vai arī pilnīgiem slinkiem. Visu tik samet iekšā, pārlej ar ūdeni, pārkaisi ar garšvielām, uzliec uz uguns un dari, kas tev darāms! Tik taimers jāuzliek vai atgādinājums telefonā, lai pēc 50 min. atcerētos izslēgt! Nu ideāli! Nekas nepiedeg, nekas nav jāmaisa vai jāpārbauda! Viss notiek pats pa sevi!

Tagad es vēl vienu gribu! )) Tādu maziņu! Lai kadrā lien iekšā! ))))

1 komentārs:

Laura Krampe teica...

Neeeeeeekaitini:) Es zinu cik taz iizi:) Mana tažīnam apakša iesprāgusi un kopš Marokas neesmu eedusi tažīnu....