Pasakas vērti Mafīni!

Šodien būs fantastiski garšīgi keksi!

P1013447
Foto - Viktorija Puķe



Kēksi manā izpratnē ir vairāk tādi sausi, drupačaini, ar rozīnēm. Šie atkal ir tādi... mitrāki)))) Man bērnībā bija ļoti mīļa grāmata par ēzelīti Mafīnu. Viņam piestāvētu šādi mafīni))))

Šokolādes-biezpiena mafīni

Recepte:
250 g mīksta biezpiena
5 ed.k. cukura
1 paciņas vaniļas cukura

Mīklai:
200 g miltu
2 tējk cepamā pulvera
3 ed.k. kakao pulvera
1 ola
180 g cukura
100 ml dabīgas eļļas bez smaržas
300 ml dabīga jogurta

Cepeškrāsni uzkarsēt līdz 180 grādiem.
Formiņas ieeļļot.
Cukuru, biezpienu un vaniļas cukuru uzputot.

Atsevišķi sajaukt miltus, cepamo pulveri, izsijātus miltus un kakao.
Atsevišķi uzputot olu, cukuru, eļļu un jogurtu.
Miltu masu sajaukt kopā ar olu masu.Kārtīgi sajaukt.

Miklu sadalīt uz pusēm. Vienu mīklas daļu salikt formiņās. Tad salikt pa virsu pa 2 tējk. biezpiena masas un tad pa virsu visu nosegt ar atlikušo mīklu. Cept 20 min.

P1013431
Foto - Viktorija Puķe


Man tas cukura daudzums likās pārāk liels! Man šķita nedaudz par saldu! Bet bērniem un saldummīļiem pašā laikā! Cepot šos kēksus es jau zināju, ka nevar likt iekšā saldo masu. Biezpienu jāizvēlas pēc iespējas sausāku, bet gludu, bez kunkuļiem. Es ņēmu Rasas vājpiena biezpienu. Cukura vietā izmantoju citrona cukuru no firmas DAMPS. Un pāris piles citrona sulas pievienoju.
Jogurts man bija no Rasas , deserta jogurts bez piedevām.

P1013442
Foto- Viktorija Puķe


Mums ļoti, ļoti garšoja!

Nav komentāru: