Melu detektors - 2

Atceraties eksperimentu ar Maggi-ideju? Rubrika Melu detektors . Šodien eksperimentējam ar gatavo sauso maisījumu picas pagatavošanai un vērojam, ko varam iegūt!?

ES izvēlējos veikalā šādu: ražotājs-"Dobeles Dzirnavnieks"

P1018361


Tur iekšā ir divas paciņas - viena ar sauso raugu, otra ar miltiem. Sākumā vajadzēja pagatavot ieruagu - raugu sajaukt ar daļu silta piena un cukuru. Kad ieraugs ir gatavs, tad vajadzēja sajaukt ieraugu ar miltiem, atlikušo pienu, eļļu un olu. Iejaukt mīklu un likt siltā vietā lai ierūgst.

Pildījumu es taisīju visvienkāršāko - salami, Ezerkauliņu mazie kiršu tomātiņi (manam bērnam tie visvairāk garšo), Holandes siers


P1018337

Mīkla uzrūga ļoti ātri, bija diezgan mīksta un pufīga. Es pat teiktu, patīkama! )))) Izrullējās arī bez problēmām.

Bet.... es gaidīju kaut-ko vairāk no paciņas uz kuras ir rakstīts, ka tas ir speciāls maisījums picas pagatavošanai... Nu piekrītat taču, ka nav jau liela māksla ielikt skaistā maisiņā paciņu ar miltiem un paciņu ar raugu. ES tādu varu arī pati pagatavot! Cerēju kaut-ko burvīgāku saņemt beigās...īpašāku....speciālāku...garšīgāku beigu beigās! Tā ka no piecām iespējamajām zvaigznēm, šim produktam tiek 3 !

P1018363

Nav komentāru: